Üle 60€ tellimustele tasuta tarne Omnivaga 2 -3 tööpäeva jooksul.

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Küsimuste korral, millele siit vastust ei leia, võta meiega palun ühendust info@crocs.com.ee või telefonil +372 884 0979

 

Kuidas saan tagastada soetatud kauba?

Kui tellitud kaup  ei sobi, saate selle tagastada 365 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja täielikult säilinud kaubandusliku välimusega.   

Tagastamiseks logi sisse ühel järgnevatest viisidest: 

  1. kui oled registreerunud kasutaja, logi sisse oma kliendikontole;
  2. kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, saad tooteid tagastada ka ilma registreerimiseta (sisene kontole e-kirja kaudu, mille said pärast tellimuse kinnitamist) või
  3. kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, registreeru: selleks vali Crocs.com.ee avalehe ülaservas "Logi sisse" ja ava seejärel "Registreerimine". Registreeru kasutajaks sama e-posti aadressiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel ja logi sisse.

Kauba tagastamine toimub ainult DPD-kulleriga, kes tuleb kaubale järele tagastusvormis esitatud aadressile. Omniva pakiautomaadi kaudu ei saa kaupa tagastada.

  

Tagastasin kauba, millise aja jooksul saan raha tagasi?

Pärast tagastustaotluse esitamist muutub tellimuse olek kliendikontol tagastatuks. Raha tagastame pärast seda, kui tagastatud kaup on meieni jõudnud, maksimaalselt kahe nädala jooksul pärast tagastuse kättesaamist.

Tähelepanu! Crocs kohustub kandma tagasi tagastatud kauba maksumuse, tarne hind ei kuulu tagastamisele. 

 

Sain praaktoote. Kuidas peaksin toimima?

Crocse-poes müügil olevale kaubale kehtib garantii 24 kuud. Tootjapraagi korral kohustub Crocs tagastama kauba eest makstud summa või defektiga toote mõne muu toote vastu välja vahetama.

Praaktoote saamise korral tuleb täita tagastusvorm ning valida tagastamise põhjuseks "praak" koos täpsema selgitusega. Küsimuste korral võta meiega ühendust e-posti teel info@crocs.com.ee või telefonil: +372 884 0979 

 

Kas Crocs jalanõusid võib pesta pesumasinas, kuivatada radiaatorite juures või teiste kuivatusseadmetega?

Crocs jalanõusid ei soovitata pesta pesumasinas. Crocs jalanõusid ei tohi hoida radiaatori läheduses ega kuivatada pesukuivatis. Väldi otsest päikesevalgust, jäta jalanõud varju (näiteks päikesevarju või lamamistooli alla), sest otsene päikesevalgus võib neid kahjustada.

 

Miks tasub hakata Crocs lojaalsusprogrammi liikmeks?

Meie lojaalsusprogrammi eesmärgiks on tänada oma püsikliente. Seega, 10% igast ostusummast muutub kogutavateks lojaalsuspunktideks, millega saad hiljem katta kuni 50% järgmise tellimuse maksumusest. Kingi ei ole ju kunagi liiga palju!

Miks lojaalsusprogrammiga liituda?

  • See on kasulik! 10% igast ostusummast muutub kogutavateks lojaalsuspunktideks, mis kehtivad 180 päeva alates viimasest tellimusest.
  • Tellimuse eest saadud lojaalsuspunkte saad kasutama hakata, kui tellimuse kättesaamisest on möödunud 14 päeva.
  • See on personaalne! Püsikliendina saad esimesena teada sooduspakkumistest ning tellida soodsama hinnaga juba enne avalike allahindluste algust. 
  • Kõige värskemad uudised! Saad esimesena teada uutest kingadest ja teistest tootekollektsioonidest ning muud aktuaalset infot.
  • Eripakkumised! Spetsiaalsed püsikliendipakkumised ainult Sulle.

Kust näen oma lojaalsuspunkte?

Oma lojaalsuspunkte näed Crocse-poodi oma kliendikontoga sisse logides.
Tähelepanu! Lojaalsuspunkte ei saa vahetada rahaks.

 

Teil ei ole kaupa, mida soovin tellida. Kuidas saan teada, kas laos on teatud kindla värvi ja suurusega kaupa?

Pakume võimalust lisada end ootenimekirja. Vali e-poes huvipakkuva toote juures soovitud värvus ja suurus ning märgi "Ootenimekirja". Seejärel sisesta oma e-posti aadress ning kui soovitud toode on uuesti laos olemas, teavitatakse sellest automaatse e-kirjaga. 

 

Kuidas saan teada, kas jalanõud vastavad suurustele?

Iga toote juurest leiad suuruste tabeli, kuhu on märgitud sisetalla mõõtmed sentimeetrites. Suuruse valimisel soovitame jälgida sisetalla mõõte ning teiste klientide kommentaare. Kui tellitud mudel, suurus või värv siiski ei sobi, saab kaubandusliku välimuse säilitanud 1 aasta jooksul tagastada.

  

Soovin tagastada mitu paari jalatseid ühest või erinevatest tellimustest. Kas saan need tagastada ühe saadetisega?

Jah. Täida oma kliendikontol tagastusvorm igale tagastatavale tootele. Paki tooted ühte pakendisse, kahjustamata nende originaalpakendeid, ning tagasta valitud viisil. Kui tagastuse korjab peale DPD kuller, kleebi saadetisele üks tagastuskleebis saatja ja saaja aadressidega. Kui valisid tagastuse Omniva pakiautomaadiga, sisesta pakiautomaati ükskõik milline SMSiga saadud tagastuskoodidest.